پاکسازی 60 درصدی محله‌های شرقی حلب/ مقابله با هجوم تروریست‌‎ها در جنوب غرب دیرالزور
نیکان
. پاکسازی 60 درصدی محله‌های شرقی حلب/ هدف قرار گرفته شدن مواضع تروریست‌ها در حومه حلب و حمص حسین دیاب، استاندار شهر حلب، اعلام کرد: پس از بازگشت ثبات و امنیت به محله های شرقی حلب،  برنامه های اولیه برای جمع آوری زباله های جنگی و بازکردن خیابان ها به ویژه خیابان های اصلی بلافاصله آغاز شد.

وی افزود: تاکنون 60 درصد از این برنامه اجرایی و محله های شرقی پاکسازی شده اند و 6 مرکز پلیس، 18 مدرسه فعالیت خود را آغاز کردند و بیش از 4500 دانش آموز، پس از چهار سال وقفه به درس خواندن پرداختند.

استاندار حلب با درخواست از مسئولان مربوطه برای آغاز فعالیت های خود در این محله ها، گفت: در روزهای آینده دو مرکز بهداشتی و یک مرکز درمانی بازگشایی می شوند و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

محمد حنوش، فرماندار حلب، نیز گفت: مرحله بازسازی حلب نیازمند تلاش‌های بسیاری به ویژه از سوی مردم و اعضای فرمانداری می باشد.

از سوی دیگر، ارتش و نیروهای مسلح سوریه با هدف قرار دادن تروریست های داعش در حومه شرقی حلب ده ها تروریست را به هلاکت رساندند.

ارتش سوریه محورهای ارتباطی تروریست های داعش را در رسم الحومل و تل احمر در اطراف دانشکده هوایی در 52 کیلومتری شرق حلب هدف قرار داد. در این عملیات  5 خودروی مجهز به سلاح سنگین متعلق به تروریست ها منهدم شدند.

در حومه شرقی حمص نیز ارتش سوریه هجوم تروریست های داعش را از روستای برغوثیه به روستای "ابوالعلایا" ناکام گذاشت.

در این عملیات شماری از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند و برخی تسلیحات تروریست ها منهدم شد.

ارتش سوریه همچنین با هجوم تروریست ها به مناطق بانورما و مهندسین در جنوب غرب دیرالزور مقابله کرد.

در درگیری شدید میان ارتش سوریه و تروریست ها در این مناطق شماری از عناصر مسلح کشته و زخمی شدند.

نیروی هوایی ارتش سوریه نیز در چندین حمله، مواضع و محل های تجمع تروریست ها در محله‌های "رشدیه و حویقه" در شهر دیر الزور و جبال الثرده و بانورما در جنوب این شهر را مورد هدف قرار داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: